BiPi Posted October 19, 2024 Share Posted October 19, 2024 Siemka Mam problem z uruchomieniem serwera na linuxie konkretnie debianie 12.7. Podążałem według poradnika Quick Start w dokumentacji. I w momencie wpisania komendy: Cytat ./G20_Server.* Otrzymuje wynik: Cytat -bash: ./G20_Server.*: No such file or directory Rozumiem, że nie znajduje pliku ale znajduje się w folderze z tym plikiem. Poniżej podaje wynik "ls": Cytat config.xml default examples G2O_Server.x64 gamemodes mds.xml Czy ktoś spotkał się już z tym problemem i zna rozwiązanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrix Posted October 25, 2024 Share Posted October 25, 2024 Wpisz tą komendę: chmod u+x G2O_Server.x64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiPi Posted October 26, 2024 Author Share Posted October 26, 2024 Wpisałem, nie pomogło niestety. Ten sam wynik. Może już ktoś wcześniej próbował na innej dystrybucji Linuxa i wie, że działa. Dobrze byłoby jakby w dokumentacji było zapisane, na jakiej dystrybucji i wersji postawiono serwer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrix Posted November 3, 2024 Share Posted November 3, 2024 Ja bez problemu odpalałem na Ubuntu 20.04 i 22.04, Rasbian również nie miał problemów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Profesores Posted November 3, 2024 Share Posted November 3, 2024 Musisz wpisać ./G2O_Server.x64 , a nie ./G20_Server.*. Wtedy pójdzie ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiPi Posted November 13, 2024 Author Share Posted November 13, 2024 Faktycznie mój błąd w terminalu u mnie O łudząco przypomina 0. Dzięki @ Patrix i @ Profesores . Udało się uruchomić, ale niestety mam błąd w konsoli: [squirrel] Error runtime: 'default/server-scripts/ai/update.nut' (Ln: 18): Timer cannot call function, wrong numbers of parameters! Zawędrowałem do podanego pliku i zajrzałem do dokumentacji. local function AI_Update() { local current_ts = getTickCount() - initial_ts local npcs = AI_GetAttachedNPCs() foreach (state in npcs) { state.Update(current_ts) } // printf("AI: %d ms", getTickCount() - current_ts) } setTimer(AI_Update, 500, 0) Z tego co rozumiem, liczba parametrów się zgadza. Może wiecie, o co tu chodzi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrix Posted November 15, 2024 Share Posted November 15, 2024 Na pierwszy rzut oka wydaje mi isę że problem nie leży w samej funkcji setTimer, a w tym co się w niej znajduje, spróbuj może na początek zakomentować sobie blok kodu cały w funkcji AI_Update i zobacz co się stanie, jak to nie pomoże, to będziemy myśleć dalej. Gdybyś chciał dostawać odpowiedź/pomoc szybciej, zapraszam do dołączenia na nasz serwer discord: link do zaproszenia Na serwerze staramy się udzielać sobie szybszego wsparcia oraz dzielimy się napisanym kodem. Gdybyś był zainteresowany, to zapraszamy, każdy jest mile widziany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.